princessmommy Well-Known Member Original Poster Mar 23, 2014 #1 I completed our cruise video, which is my version of a trip report. It is kind of like a visual trip report. What do you think? Click here:
I completed our cruise video, which is my version of a trip report. It is kind of like a visual trip report. What do you think? Click here:
DAKOTADISNEY Active Member Mar 23, 2014 #2 What a fun video! All of you have some pretty good moves, especially Grandma! Thanks for sharing.
Brian & Jill Well-Known Member Mar 23, 2014 #3 That was really cool!!! The whole family has some moves!! That was a good idea.
sweetpee_1993 Well-Known Member Mar 23, 2014 #5 I love it! I've been saying for a while I'm gonna figure out iMovie and do video montages. I just never do? Love love love this!
I love it! I've been saying for a while I'm gonna figure out iMovie and do video montages. I just never do? Love love love this!
Disneyfalcon Well-Known Member Mar 23, 2014 #6 That was super cool! What a fun way to preserve memories!
princessmommy Well-Known Member Original Poster Mar 23, 2014 #7 We made one for our pre cruise WDW visit as well. I love doing it! @sweetpee_1993 iMovie does all the work and makes you look like a pro!!!!! Her is our WDW one, it's my fave:
We made one for our pre cruise WDW visit as well. I love doing it! @sweetpee_1993 iMovie does all the work and makes you look like a pro!!!!! Her is our WDW one, it's my fave: